27/10/2010


Una de les coses que més em van agradar va ser el Dysney Land Paris, encara que jo no vaig creixer amb el somni d'anar-hi, em va fer bastant gràcia ser-hi. :D Una cosa que em va sobtar molt, és que hi havia molta gent d'Espanya, i també molta gent que era del País. A més a més vam menjar dins el parc dividint-nos, uns quants varem menjar al mexicà, restaurant on parlaven castellà, però la dependenta ens va parlar en francés per a que practiquéssim més. Bé, aquesta visita al parc la vam fer amb els estalvis que vam estalviar durant el viatge, cosa que vam agrair, ja que ho vam passar d'allò més bé!

YOUWEI HU

5 commentaires:

  1. Et vous? Avez-vous aimé la visite au Disney Land Paris?

    YOUWEI HU

    RépondreSupprimer
  2. M'ENCANTA LA FOTO YOU! ÉS TAN MÀGICA! J'AIME DISNEYLAND! tornem-hi!

    Andréa Izquierdo

    RépondreSupprimer
  3. sí! Va ser com una visita a la infància que ja haviem deixat tots enrere. Com tornar a ser petit per un dia.


    PAU DELSHAMS MUÑOZ

    RépondreSupprimer
  4. Sí! Va ser com una visita a la infància que ja haviem deixat tots enrere. I sí, teniu raó, va ser màgic!


    PAU DELSHAMS MUÑOZ

    RépondreSupprimer
  5. Estic totalment dacord amb tu, Pau! Per a mi tambié va ser com tornar enrere en el temps i tornar a ser petits!

    Judith López

    RépondreSupprimer